Post Terbaru!
0

Petua Mengatasi Masalah Lupa

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Topik pada hari ini agak sempoi dan senang serta selamba. Korang boleh bentang tikar sambil baring mengiring untuk membaca post kali ini. Ianya berkaitan dengan petua untuk mengatasi masalah lupa. Walaupun da ada pak cik post sebelum ini, namun, apa salahnya kalo kita post lagi sebagai tanda yang kita ini juga pelupa. Jadi, marilah membaca satu kisah mengenai seorang kawan pak cik yang agak kuat masalah lupanya.

Read the rest of this entry »

0

Amalan Agar Tak Terputus Rezeki

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Pertamanya, pak cik mohon ribuan kemaafan pada yang wassap pak cik. Pak cik tak berdaya nak taip baik dan jawab soklan korang sebab satunya soklan tu susah2, pastu pak cik plak tak larat nak taip panjang2. Dan lagi ada juga yang wassap waktu pagi, membuatkan otak pak cik tak boleh bekerja dengan sempurna dek mamai camtu. Jadi, pak cik berharap, jika korang ada soalan, terus saja Email pak cik di sini (tenteraangin@gmail.com).

Read the rest of this entry »

0

Amalan Menghentikan Pendarahan (Khas Untuk Doktor)

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Adakah anda takut pada darah ?Kalo tengok darah terus rasa nak pengsan ? Jangankan darah, nampak air sirap selasih pun da rasa badan terhuyung hayang. Jika benar, maka karektor doktor ataupun jururawat ataupun pengendali mayat tidak sesuai dengan anda. Kerna, pada hari ini, pak cik ingin berbicara berkenaan dengan suatu amalan yang sangat sinonim dengan profisiensi perubatan yah. (Indonesia sebentar).

Read the rest of this entry »

0

Amalan Untuk Kuat Berjaga dan Tak Mudah Tertidur

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini pak cik ingin bercerita dan berkongsi dengan korang semua masalah suka tertidur. Melalui pemerhatian pak cik selama pak cik belajar di sekolah menengah dan universiti, mengantuk dan tertidur adalah perkara yang tidak dapat dielakkan. Marilah pak cik bercerita sedikit sebanyak sebuah cerita dongeng untuk korang semua.

Read the rest of this entry »

6

Cerita Budak Membatalkan Sihir Memusingkan Al Quran

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini pak cik nak berkongsi dengan korang semua sebuah cerita mengenai bagaimana seorang budak membatalkan sihir silap mata seorang penyihir. Bacalah cerita dibawah. Cerita ni takde kaitan dengan pak cik pun.

Read the rest of this entry »

  • Video Tenaga Dalam
  • Blog-Blog Menarik