Post Terbaru!
0

Mengubati Ain (Penyakit Mata)

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, kita masih sihat, masih sado, perut pun masih 6 ketul. Kalo seketul pun apa salahnya, maknanya kita sangat bahagia. Makan melimpah ruah sampai ke perut. Perut lak penuh sampai berkocak2 air dalam tu.

Read the rest of this entry »

0

Mengejar Dunia Itu Bukan Tentu Kita Dapat

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. ALLAH ALLAH ALLAH, tersentak hati pak cik lepas tengok video habib ali zainal abidin ni. Memang terpukul rasanya. Bila mana kita merasakan bahawa semakin kuat kita kerja, semakin cepat kita memperolehi keduniaan, namun kita lupa, ALLAH lah yang berikan semuanya. Sekuat mana pun kita berusaha, jika ALLAH kata tidak, sampai bila2 tak kan dapat. Insya ALLAH, dibawah ini adalah video nya. Mohon tonton ya. Sekejap je tak lama, tengok wayang boleh lak 2 jam.

0

Amalan Melihat Keadaan Arwah

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, dihari yang berkat ni, ALLAH masih sayang kita, beri kita makan nasi paprik siap ada papdom tambah, udara yang bersih sampai korang tersenyum bernafas nyaman, bahkan mempunyai motorsikal kawasaki berkuasa tinggi yang sering membelah angin. Itu semua nikmat ALLAH, kita haruslah syukur syukur dan syukur.

Read the rest of this entry »

0

Terima Kasih ALLAH

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH saya mulakan post. Terima kasih ALLAH atas kurniaan Mu kepada diri ku yang kerdil ini. Kelahiran anak lelaki kurniaan dari Mu untuk kami berdua amat-amat kami syukuri. Terima kasih ALLAH kerana beri peluang kepada kami untuk membesarkan seorang muslim, yang akan sentiasa memuja memuji mu setiap hari.

 

Bila adrian lahir, abah dah hapuskan semua hak abah, demi adrian dengan mama, segala pahala dan kebaikan yang abah buat, abah sedekah kat adrian dengan mama. Moga2 anak-anak abah dan isteri abah masuk syurga kelak. Abah tak mampu melihat keluarga abah kesakitan, lagi2 kesakitan neraka. Ambillah rezeki abah, ambillah pahala abah, biar ahli keluarga abah mampu bergembira di syurga akhirat, biar ahli keluarga abah tak bersusah payah di dunia kelak.

Maaf kan abah jika ada yang terkurang, ada yang tak cukup untuk adrian dengan mama.

Terima kasih isteri abang, yang mengandungkan anak abang, yang melahirkan anak abang. Tak terkata sedihnya melihat sayang menangis waktu contraction, waktu pembedahan. Sayanglah sebenarnya pejuang dalam keluarga kita. Sayanglah hero sebenar dalam keluarga kita. Maafkan kesilapan abang selama mana abang menjaga sayang.

Terima kasih ALLAH. Maafkan saya ALLAH. Maafkan saya kerana meminta berlebih2. Meminta hingga mendesak hingga saya lupa aku ini hamba Mu. Yang hanya perlu menurut, bukan mendesak. Akhirnya saya pasrah kerana Engkau mengetahui perkara yang lebih baik dan hikmah yang Engkau sembunyikan itu amat mahal jika dibayar dengan wang ringgit.

Saya belajar hikmah kejadian kurniaan Engkau ya ALLAH. Saya belajar harus untuk menghormati perempuan lebih tinggi. Terima kasih sekali lagi Tuhan. Maafkan aku ALLAH.

 

Adrian Mifzan 0902H, 15 Nov 2014

0

Kenapa Bertudung ni Best?

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Pada mulanya pak cik malas nak menulis sebab pak cik penat dan tak larat sangat. Maklumlah, selepas main boling 2 frame, terus kejang badan pak cik cam kena letrik. Tapi pak cik gagahkan juga untuk menulis dan kalo boleh melukis demi untuk dakwah. Yeyearggghghhh

Read the rest of this entry »

  • Video Tenaga Dalam
  • Blog-Blog Menarik