Cara Mengusir Tikus

tikus mondok, hamster, cara menghalau tikus, teknik membunuh tikus

Auuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwww…. benci benci …

Laung seorang jentayu terhadap tikus.. Kalau perempuan lak….

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE….. gelinya…. like shit…

Cuba kita tengok abang hero lak kalau jumpa tikus…

ARRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH…. menatang haram jadah mana lak ni…

So, pak cik simpulkan bahawa… bukan semua rakyat Malaysia menggemari tikus… Mereka lebih menggemari kucing berbanding tikus…< pak cik mengarut> . Pak cik pun tak suka tikus… Cuba korang teka kalo pak cik jumpa tikus, bahagian jeritan manakah yang pak cik akan jerit.?.. Kalo betul pak cik bagi hadiah makan bufet ramadhan RM 60 satu kepala beb.. Hehehehe…

Semua orang tau tikus ni kotor.. Ada tikus mondok, tikus rumah.. tikus restoran,.. tikus longkang.. Tetikus… Mouse pad dan hamster… hamster pun pak cik tak suka sebab busuk. Berak tak cebok. Kadang-kadang, ada rumah tu terlalu banyak tikus.. Bilangan lebih dari penghuni rumah tu sendiri. Korang kena concern pasal tikus ni sebab ia adalah petanda bahawa kawasan rumah korang tu kotor dan tak bersih serta tidak memenuhi kriteria standard alam sekitar yang ditetapkan.

  

So, kat sini, pak cik nak kongsikan pada korang cara bagaimana nak menghalau tikus yang kurang best ni :-

  • Ambil 4 keping papan dari pokok buah zaitun, kalo tak de pokok buah zaitun, amik  papan pokok yang lebih kurang dengan buah zaitun macam buah rambutan ke..
  • Tuliskan ayat al Quran kat atas papan tu dan letak kat penjuru rumah.
  • Tulis ayat al Quran tu lepas solat subuh hari Rabu… jangan sampai subuh habis da  le
  • Inilah ayat yang perlu ditulis..

BISMILLAHIR ROHMAANIR ROHIIM,WA QOOLAL LADZIINA KAFARUU LI RUSULIHIM LANUKHRI JANNAKUM MIN ARDLI_NAA AU LATA’UUDUNNAA FII MILLATINAA FA UUHIYA ILAIHIM ROBBUHUM LANUH LIKAN NAZH_ZHOLIMIIN (Qs.Ibrohim :13)” 3x.

tulis arab tau

< AAAAAAAAAAWWWWWWWWWW… benci benci….>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
0saves
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)