Ilmu Pengasih

Bismillahirrahmanirrahim

ilmu mahabbah, cinta dan kasih sayang, kasih wanita, kasih isteri

Lama giler kan pak cik tak update kat ruangan seksyen ilmu pengasih. So ari ni pak cik update la. Boleh la engkorang memikat cowok cowok or pria pria pujaan hati korang. Ingat, bukan lelaki je boleh ngorat, perempuan pun boleh ngorat.

Sekadar nak ngorat-ngorat, alang alang biar la sampai ke jinjang pelamin. Memang la jodoh ada tak kemana, tapi nak cari jodoh yang tak kemana tu la yang perlu dilakukan. Jadi, kita kena pikir yang semua yang kita wat demi memilki hati orang yang kita sayang adalah salah satu cara untuk membina rumah tangga yang bahagia tak gitu.

Takkan korang tak nak rumahtangga yang bahagia. Ada anak lompat2 atas katil korang, baby korang terberak dalam pampers, anak korang makan pasir kat luar rumah. Tu suma adalah pengalaman ataupun kenangan manis bagi hidup berumah tangga ni < pak cik pun lom kawin, sembang cam da hidup 20 tahun dalam alam rumah tangga>

  

Jadi., kat sini pak sediakan beberapa tatacara ilmu pengasih untuk korang :) :-

  1. Dari Hari Isnin sampai Khamis, kena buat solat Hajat 2 rakaat
  2. Tiap tiap malam baca doa kat bawah ni sebanyak 7 kali.

” Assalamualaikum, Waalaikumsalam “,Ya ALLAH, Ya Tuhan kami, semoga dirinya <sebut nama berbin atau binti kepada ibu> dengan diriku ini akan menyatu kasih sayang dalam kasih sayangnya ALLAH, Lailahaillallah , Muhammadan Rasulullah (7x)

< Apalagi, buat jangan tak buat, senang je tu :) >

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
0saves
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)