Amalan Yang Boleh Diamalkan oleh Orang Bukan Islam

Bismillahirrahmanirrahim

asma sungai raja, ilmu batin, ilmu himah, info ghaib

Masih kah kau ingat, mengenai post yang pak cik beritahu pasal ada orang bukan islam nak belajar keilmuan hikmah islam kan?. So, ari ni pak cik terasa lak nak postkan mengenai amalan asma sungai Raja. Boleh la orang bukan islam merasa bagaimana hebatnya zikir zikir yang bukan sekadar zikir ni. Barulah kita terbuka hati nampak ilmu ALLAH tu masih luas.

Untuk pengetahuan korang, Asma Sungai Raja ni diberi nama sedemikian disebabkan proses penyampaian ilmu ni telahpun berlaku disebuah tempat yang mengandungi air yang banyak, mungkin tasik or sungai kot. Masa ni la Nabi Khidr AS datang memberikan ilmu ASR ni. Sesiapa yang mengamalkan ASR ni secara tak langsung telah pun menguasai beberapa keilmuan keilmuan hikmah yang lain.

Dan selalunya ASR ni boleh dirasakan dalam secepat kilat, misalannya, masa pengamalan dilakukan, perkara biasa yang korang akan lalui adalah korang akan rasa aliran sejuk yang mengalir kan bahagian tapak tangan kroang. Ini petanda lazim. Dan seterusnya korang akan melaui perbagai pengalaman pengalaman mistik. Okay, korang dah ready untuk itu?.. Jadi pak cik postkan amalan lengkap dari tahap 1 sampai tahap 4

ASMAK SUNGE RAJEH CIREBON LENGKAP INI DIIJAZAHKAN OLEH SAUDARA JATIRAGA/BOLOSEWU
Cara mengamalkan baca tawasul ALFATIHAH disampaikan kepada Nabi Muhammad SAW dan keluarga, Sahabat, Malaikat Muqorrobin dan Qoribin, Nabi Khidir A.S balyhabin Malkan, Syekh Abdul Qodir Jailani, Syekh Buju Tumpeng Pamekasan Madura, Kyai Damanhuri Pamekasan Madura, Syekh Syarif Hidayatullah, Sunan Gunung Jati, Pangeran Cakrabuana, Man Ajazani.
Selanjutnya baca:
1. INNA QUWWATIH NAKAFATINA NAKABA KABANA TABANA 1000 X Selama tiga hari. Setelah tiga hari dan sudah terasa fungsinya, dilanjutkan ke tingkat dua.

2. INNA QUWWATIH NAKABAN NATAH KITABAN NATAH (1000 X Selama tiga hari. Setelah tiga hari dan sudah terasa fungsinya, dilanjutkan ke tingkat tiga).

3. INNA QUWWATIH NAKABUN NATAH KITABUN NATAH (1000 X Selama tiga hari. Setelah tiga hari dan sudah terasa fungsinya, dilanjutkan ke tingkat Empat).

4. INNA QUWWATIH NAKATABANA FATINA NABADAN. (1000 X Selama tiga hari)

<P/S = Jangan baca pada wanita hamil >

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)