Beberapa Khasiat Dari Surah Al Fatihah

Bismillahirrahmanirrahim

khasiat surah al Fatihah

Salam semua, hari ni pak cik demam sikit. Ya la, itu hari kena rendam dengan pegawai pak cik dalam longkang besar. Best woo.. ada ikan masuk dalam punggung. Hehehe… tapi demam bukan bererti blog ini terus akan berhenti dari posting baru <bangga la wei>

Hari ni, tengok dia punya tajuk pun da tau, kita akan membincangkan mengenai khasiat dari surah Al Fatihah. Korang baca baca je dalam solat tapi tak tau nak pakai surah Al Fatihah yang sangat rahsia sebenarnya. Bacalah surah Al Fatihah tu molek molek sikit noo…. Bagi pak cik kebanyakan surah al Fatihah ni lebih kepada prinsip penyembuhan. Ok, teruslah kita melompat apakah khasiat dan surah al Fatihah tu sendiri :-

  1. Dalam kesakitan, macam tiba tiba kena lempang ke, member siku rusuk ke, baca al Fatihah 3 kali dan tiup pada air dalam cawan, kemudian minum dan usap kat tempat yang sakit tu seraya membaca surah al Fatihah sebanyak 3 kali lagi.
  2. Untuk mengubati penyakit gila, or orang sakit mental, baca 7 kali sambil usap usap kepala dia pagi dan petang, nescaya besok dia boleh bermain badminton <pak cik ngarut je<
  3. Tulis surah al Fatihah secara terpisah pisah hurufnya, kemudian leburkan dengan air kosong, kemudian minum, insya ALLAH, penyakit apa pun sembuh dengan izinnya.

Fuh, hebatnya dan banyaknya khasiat serta fadhilat surah al Fatihah. Terujanya saya. Rasa cam nak buka kunci surah Al Fatihah je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)