Ilmu Pengasih, Cara Gila Mengurat Si Dia

Ilmu pengasih, satu keilmuan yang sudah tenggelam, hanya sedikit sahaja yang mengetahuinya.

ilmu mahabbah, ilmu pengasih, ilmu pengasih nabi yusuf

Bismillahirrahmanirrahim. Dengan nama ALLAH pak cik panjatkan doa. Hari ini pak cik tersentuh untuk update pasal ilmu pengasih. Bila tengok dekat bahagian kategori tu, nampak sikit je pasal ilmu mahabbah ni. Jadi pak cik hari ni berhajat untuk menerangkan serba sedikit dengan ilmu ni.

Ilmu Pengasih Secara Umum

Ilmu pengasih ni secara umumnya dapat kita tahu digunakan untuk menambat hati si dia yang kita kasih. Tak kesah la laki ke atau perempuan, boleh je gunakan ilmu pengasih ni, asalkan kena pada caranya. Jadi, dengan beberapa tatacara tertentu, ilmu pengasih ini dilancarkan untuk menambahkan rasa sayang terhadap pengamal dan dituju.

Contoh-contoh ilmu pengasih yang ada.

Dalam dunia ni, bermacam macam ilmu pengasih yang ada. Walaupun hidup di zaman moden, namun kecanggihan ilmu pengasih ni tetap orang kata umph. Belek lah puas puas majalah maskulin ke wanita ke, bila da tak larat nak abis duit bergaya, benda ni la yang korang cari.

Antara contoh yang korang boleh jumpa mengenai ilmu pengasih ni adalah ilmu pengasih nabi yusuf, ilmu pengasih tepuk bantal, ilmu pengasih asap rokok dan minyak dagu. Jadi, pilihlah cara mana yang paling korang suka.

Ilmu Pengasih Dan Caranya Berfungsi

Terdapat dua cara bagaimana ilmu pengasih ni berfungsi iaitu, antara menampilkan kewibawaan diri korang ataupun mengabui mata si mangsa. Selalunya yang teknik mengabui mata si mangsa ni akan menggunaan pengantara seperti jin untuk menghias mata yang dituju tu supaya nampak cantik je kita ni. Jangan pakai ilmu pengasih yang ni

Cara kedua ilmu pengasih ni bertindak adalah dengan meanmpilkan kewibawaan korang sendiri. Dalam diri korang, ada satu angle yang sangat cantik, lawa dan hensem, ayat pengasih yang ini akan menunjukkan atau menonjolkan angle yang lawa tu kepada si yang kena tuju. So yang ni boleh, sebab ilmu pengasih style ni tak memudharatkan atau menzalimi yang dituju.

Tatacara Ilmu Pengasih, Pengasihan Ummul Fatihah

Jadi, pak cik akan postkan satu ilmu pengasih untuk korang buat, supaya korang boleh la ngorat anak dara yang korang suka, ataupun anak teruna yang korang suka, tapi dengan niat, korang kawin la, jangan la men men kan hati orang dengan cinta ni. <Pak cik penah jadi mangsa taw >

  1. Dilakukan selama 3 atau 7 malam pada lingkungan jam 10 hingga 12 malam
  2. Solat hajat 2 rakaat
  3. Istighfar 33 kali, selawat 101 kali
  4. Baca al fatihah ke list name dibawah

-NABI MUHAMMAD SAW.
-4 MALAIKAT (JIBRIL,MIKA’IL,IZHROFIL,IHZRO’IL)
-4 SAHABAT NABI(ABUBAKAR,UMAR,USMAN ALI)
-NABI ALLAH KHIDIR AS.
-NABI SULAIMAN AS.
-NABI YUSUF AS.
-SYEH A.QODIR AL ZAILANI
-SYEH ACHMAD QODIR -(sunan gunung jati)
-SYEH ZAIDIN MAULANA- (Sunan gunung sembung)
-SYEH MAS SA’ID-Joko Gending (Sunan kali jogo)
-SYEH KANG PANJI ALI-(Sunan Demak)
-SYEH MUHAMMAD KADIR-(Wali Songo).
-SYEH QODIR ZAILANI ABDULLAH- (Abah Presiden Banten)
-SYEH ALI MADEK-KANOMAN (Raja tanah Jawa)
-SYEH UMAR ABDULLAH KALIMAH- (Syeh wali sembilan)
-SYEH HABIB HUSIEN-(Habib luar batang)
-SYEH HABIB ZIEN (Habib Empang Bogor)
-SYEH PANGERAN SYARIEF- ( Keramat Pondok Gede)
-SYEH ABDUL RACHMAN- (Penguasa Palembang)
-SYEH KMS. ABDUL HAMID (Ki Marogan)
-KEPADA KEDUA ORANG TUA
-NABI-NABI ALLAH,WALI-WALI ALLAH,SYEH-SYEH ALLAH,AULIQ,ALIM ULAMA,NENEK MOYANG,
KAUM MUSLIMIN KAUM MUKMINAT WALMUKMININ WAL MUKM

  1. Baca al Fatihah sebanyak 7 kali dan diaminkan pada al Fatihah ke tujuh kepada orang yang kita suka
  2. Al Ikhlas 3 kali
  3. Ayat kursi sekali
  4. Baca Fatihah 99 kali
  5. Baca doa dan hajat =“YA ALLAH YA ROHMAN YA ROHIIM DENGAN SEGALAH HAKNYA FATEHAMU KUMOHON HAJATKU ADA DALAM JANTUNG DARAH SI…A…BIN….SI…A JADIKANLAH NIATKU DI RUHNYA, DISUKMANYA, DIZHOHIR BATINYA. TUNDUK KASIH SI…A..BIN/TI…SI..A PADAKU. ya ALLAH 5X ya Rohman ya rohiim 5X HU ALLAH 5X ALLAH AKBAR
  6. Baca doa ni :- Robbana atinna fidhunnia hasanah walfil akhirotihasanna wakinna azhabanar
    wal hamdulillah hirobbil alamiin

Dan yang bestnya, korang akan dapat rasakan perubahan yang ketara. Begitulah ampuhnya ilmu pengasih Pengasihan Ummul Quran ni. Tapi korang janji korang kena kawin dengan dia tu :)

 

TOLONG PAK CIK TANGGUNG KOS BLOG INI. KLIK SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)