Kelebihan Surah Al Fatihah Beserta Kuncinya

Bismillahirrahmanirrahim

surah al Fatihah, kelebihan surah al Fatihah, ilmu perlindungan ghaib, bacaan surah al Fatihah

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ni gigi pak cik sakit gila. Karies gigi pak cik makin melarat wooo.. Hehe.. dasar pemalas gile nak gie dental. Minggu lepas da jumpa da.. Tampal satu je.

Hari ni imam dalam masjid pak cik cerita pasal kelebihan surah al fatihah.  Bertambah lah info pak cik pasal surah al Fatihah. Kadang kadang kita ni baca je, tapi tak tau pun sebab nuzul dia, makna surah dia, kenapa dia diberikan surah Al Fatihah, semua tu kita terlupa nak amik “port”.

Bila cerita pasal kelebihan surah Al Fatihah, pak cik teringat yang dulu pak cik pernah belajar pasal kunci surah Al Fatihah ni. Kalo korang da dapat kunci surah Al Fatihah ni, memang korang boleh buat beberapa perkara di bawah :-

  1. Berjumpa dengan khadam Surah Al Fatihah, nama dia Saiyid Ar-Rofroful Ukhdhoir
  2. Untuk jurus pukulan maut seperti membalikkan santet, dan membakar jin

Jadi, korang berminat tak nak tau kelebihan surah al fatihah ni beserta kunci dia? Ok, pak cik share kan tatacara dia kat sini. Semoga ia bermanfaat untuk korang semua.

  1. Hari Ahad :- Bismillahirrahmanirrahim, Alhamdu Lillahi Rabbil Alamin (616x)
  2. Hari Isnin:- Bismillahirrahmanirrahim, Arrahmaanirrahiiim (619x)
  3. Hari Selasa:-Bismillahirrahmanirrahim, Maaliki Yaumid Diin (142x)
  4. Hari Rabu:- Bismillahirrahmanirrahim, Iyyaka Na’budu Wa Iyyaka Nasta’in (856x)
  5. Hari Khamis :-Bismillahirrahmanirrahim, Ihdinas Sirotol Mustaqim(1073x)
  6. Hari Jumaat :- Bismillahirrahmanirrahim, Siraatol laziiina an’am ta’alaihim, (1837x)
  7. Hari Sabtu:- Bismillahirrahmanirrahim,ghairil maghdhuuubi alaihim walad Dhooollin(4233x)

Selepas zikir solat maghrib dan subuh, biasakan membaca doa ini :-

YAA QOOHIRU YAA AZIIZU YA ALLAH YAA MUJIB. AQSAMTU ‘ALAIKUM YAA MALAA’IKATIR RUHAANIYIIN MINAL U’LWIYYAT WASSUFLIYYAAT, WA YAA KHOODIMU FAATIHATIL KITAB, AJIIBUUNII WA A’IINUUNII FII JAMII’I HAWAAIJII. ALUUHAN ALUUHAN, AL ‘AJLU AL ‘AJLU, AS SAA’AH AS SAA’H, BIHAQQI SAB’IL MATSAANI WAL QUR’AANIL ‘AZHIIM. WA BIHAQQIL ASROORI WAL BAROKAATI FIIHIMA, WA BIHAQQI MAATA’TAQIDUUNAHU MINAL ‘AZHOMATI WALBURHAAN, WA BI HURMATI SAYYIDINA MUHAMMADIN ALAIHISSHOLAATU WASSALAAM, ALLAHUMMA SAKHIRLII ‘ABDAKA ARROFROFUL KULLI SYAIIN QODIR

Untuk kunci pukulan maut pula, baca surah al Fatihah 3 kali atau sekali dalam sekali nafas, kemudian diikuti dengan ayat kunci :-

YAA MAALIKA YAUMIDDIN, IYYAKA NA’BUDU WA IYYAKA NASTA’IN.

Semoga kelebihan surah al Fatihah beserta kuncinya dapat memberi manfaat dalam hidup anda semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)