Rahsia Kota Mekah Yang Tak Patut Orang Tahu

Penemuan sedikit sebanyak mengenai rahsia kota mekah
kota mekah, rahsia kota mekah, pembukaan kota mekah

Bismillahirrahmanirrahim, dengan nama ALLAH, pak cik memulakan bicara. Alhamdulillah, hari ni ibadah korban da disempurnakan dengan sempurnanya. Tempat pak cik adalah 6 ekor, korang? Ya la pak cik rumah flat, so, tempat kecil tapi penduduk ramai.

Hari ini , pak cik terpanggil nak berkongsi dengan korang rahsia kota mekah yang sebenarnya, ramai dikalangan kita tak mengetahuinya. Jadi, harap korang lepas ni yang nak pergi haji akan tahu kenapa perkara perkara pelik boleh terjadi kat diri korang.

Perungkaian Rahsia Kota Mekah

Pertama sekali, kota mekah telahpun dikaitkan dengan pusat bumi. Pusat bumi adalah dimana tempat terkumpulnya seluruh gelombang yang membuatkan kawasan itu menjadi bergraviti tinggi. Daripada graviti yang tinggi ini, ia boleh memberikan banyak manfaat kepada dunia ini.

Dengan mempunyai kawasan graviti yang tinggi, kawasan tersebut akan menjana zat dan galian mineral yang sangat tinggi. Ini boleh dijelaskan dengan khasiat air Zam Zam itu sendiri. Itulah antara rahsia di dalam kota mekah.

Selain itu, graviti yang tinggi juga membuatkan kota mekah adalah salah satu tumpuan untuk menyembuhkan penyakit. Banyak dalam kalangan orang yang sakit, apabila tiba diMekah, badan akan terasa ringan , dan seluruh sakit sakit yang terdahulu seakan hilang. Ini disebabkan oleh mampatan tenaga graviti yang tinggi menyebabkan peraliran darah di dalam badan menjadi sungguh luar biasa lancar.

Selain itu, kota mekah juga terkenal dengan hajar aswad. Tahukah anda bahawa hajar aswad ni dah kena panah petir dalam satu peristiwa. Dengan hikmah dari panahan petir tersebut, hajar aswad kini menjadi satu absorber, yang mana ia mampu menarik ion ion negatif dalam badan. Sebab itu apabila dicium hajar Aswad, supaya dosa yang berbentuk ion negatif itu akan diserap kedalam Hajar Aswad. Itulah sebabnya ALLAH mengatakan orang yang balik haji ni seperti bayi baru lahir. Dan kesan ni korang leh tengok kat batu tu sendiri, nampak hitam di situ.

Rahsia Kota Mekah Dari Segi Ketenteraan

Dikhabarkan, kota mekah mempunyai sistem pertahanan yang terbaik dalam dunia ini. Disebabkan lokasi yang strategik iaitu di atas pusat bumi, graviti-graviti yang tinggi memebentuk satu pertahanan gelombang, yang mana setiap tembakan peluru berpandu tak kan berjaya melintasi kawasan langit kota mekah, malah terpantul semula.

Dan, sekiranya serangan bom secara kuno dilontarkan, ia tak mampu untuk menghampiri kota mekah. Mekah ibarat dilindungi oleh satu perisai lutsinar yang berbentuk spiral. Lantas ingin melakukan pencerobohan secara jalan darat, percayalah, apabila tiba sahaja para tentera di situ, mereka tak mampu untuk bergerak kerana graviti yang tinggi itu. Mengapa? Sekiranya seseorang berniat jahat, dirinya akan memancarkan aura negatif.

Aura negatif yang terpancar,secara langsung akan dineutralkan oleh graviti ini. Kalo korang yang pernah pergi mekah, mesti korang akan rasa sayu kan bila tengok kaabah. Begitulah perumpamaannya.

Selain itu, rahsia kota mekah ini juga telah diketahui bahawa sekiranya Kota Mekah ditawan, maka orang tersebut telahpun menguasai bumi dan angkasa. Ianya lebih hebat dari nuklear. Bagaimana? Dengan memancarkan satu tembakan laser tepat kearah angkasa, dunia akan gelap gelita. Segala perkakasan elektronik tidak berfungsi. Satelit akan terhempas kebumi. Senjata nuklear juga tak mampu dilancarkan.

Lain Lain Rahsia Kota mekah

Kota mekah tak boleh dikorek langsung, ataupun diangkat batu sekalipun. Pernah ketika pada masa zaman Uthman bin Affan, beliau cuba untuk mengangkat batu batan di sekeliling kaabah, dan pada malamnya, seluruh bumi Makkah bergegar. Sejak dari itu, kaabah yang dilihat kekal hingga ke hari ini.

Adui… penatnya pak cik tulis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)