Amalan Mencari Pencuri

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Kali ini pak cik akan berkongsi dengan korang amalan mencari pencuri. Cara ni membolehkan seseorang mengetahui siapakah pencuri yang mencuri barang korang ni. Jadi, keilmuan amalan mencari pencuri ni semakin ideal untuk dipraktikkan dalam masa sekarang.

Kenapa? Sekarang ni ramai sangat pencopet dan pencuri. Jadi, mesti korang pikir, kalo dah tau pencuri dia pun wat pe kan? Senang je, korang boleh la belasah diorang guna amalan nur bumi. Tampar diorang dari jauh je. Baru puas hati.

So, pak cik harap, ilmu yang ada ni digunakan sebaik mungkin. Boleh cakap bye bye la kat pak cik polis. Kalo ye pun paling kuat polis buat adalah amik keterangan korang buat statistik..

Amalan Mencari Pencuri

Baca amalan seperti di bawah ini:
Ila Hadrotinnabiyyi Muhammadin Sallalahu Alaihi Wassalam .. . .Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Syekh Abdul Qodir jaelani … …. Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Ustadz Abdul Ghoni … … ..Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Ajengan Hamdan Kadupandak Cianjur. .. . .. . . Al-Fatehah
Tsuma ila khususon Ustadz Chairil Anwar. .. . . . . … . Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Hajattifli… .(sebut nama anda dan  orang tua misal : ahmad bin fulan) … .Al-Fatehah
Kemudian Membaca: Al-Ikhlas (3X), Al-Falaq (3X), An-Nash (3X)
Selanjutnya membaca doa di bawah ini sebanyak 33 X

amalan melihat pencuri

Lepas baca asma mandal kat atas ni, korang lanjutkan dengan membaca ayat dibawah :-

Ya Syech Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Sayyidina Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani, Ya Maulana Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Makbduma Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Khowajab Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Syaah Muhyiddin Abdul Qoliir Jaelani, Ya Daridisa Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani, Ya Qutba Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Sulthona Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani.
Ya Ghaotsa Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Sayyidas Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani”.
Lalu ditutup dengan do’a : Allohumma lakal kullu, wa minkal kullu, wa bikal kullu, wa ilaikal kullu, wa kullul kulli, birohmatika ya arhamarrohimiin.

Ok, lepas korang habis baca doa kat atas ni, korang kena sediakan satu helai kertas kosong. Korang lipat sampai empat kali lipatan menjadi segi empat kecil. Then korang celup celupkan kertas tu dalam air selama korang baca asma Mandal tu. Kemudian korang bukak kertas tu pelan pelan, jangan sampai rabak, sampai kertas tu bukak habis. Korang goyang goyang kertas tu bawah lampu sambil dalam hati korang sebut KHADAM HADIR, TUNJUKKAN WAJAH/NAMA PENCURI

Nanti ia akan muncul siapakah pencuri tersebut. Harap ia semua memberi manfaat pada kita. Wallahualam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)