Ilmu Pedang Saidina Ali

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Korang sihat tak? Tak sihat telan la panadol, doa pada ALLAH, insya ALLAH sembuh.

Hari ni pak cik test asma Sirr pak cik. Nak tengok efek dia lepas 2 bulan beramal. Alhamdulillah, apa yang pak cik boleh simpulkan adalah asma Sirr ni jadi benteng akhir pak cik. Dulu pak cik ni cepat lupa kalo wat dosa, tapi dengan izin ALLAH melalui asma Sirr ni, pak cik cepat sedar betul atau salah.

Benda paling senang sekarang adalah bila pak cik nak bangun tidur. Tak kesah la nak tidur kol bape pun, tapi setup la masanya nak bangun. Pak cik cuma berdoa dengan bertawasul melalui Asma Sirr nak bangun kol sepuluh. Plup, memang bangun kol sepuluh. Alhamdulillah agar semua bertambah iman.

Ok, kali ni pak cik nak kongsi dengan korang ilmu pedang saidina Ali. Mungkin korang da tau, atau mungkin korang tak tau. Ilmu pedang saidina ali ni gunanya untuk attack musuh dari jarak jauh. Bila mengamalkan ilmu pedang saidina ali ni, tangan kanan akan menjadi korang punya pedang, manakala tangan kiri korang akan jadi perawat untuk impak ilmu ni.

Ok. mudah je nak wat. Takde nak baca sampai ribu ribu zikir ke, nak puasa pati geni la, mutih la apa la. Boleh dibuat setiap kali korang belasah nasik lauk ayam kicap . Semudah abc. Bila korang nak basuh tangan kat sinki, korang bacalah

Bismillahirrahmanirrahim

Qul Malikul Haq (3 kali)

  

Korang tahan nafas, baca tiga kali dan tiup ke tangan korang. Masa tu korang niatkan la apa yang korang nak niatkan. Cam diberikan satu lempangan kuat ke, tumbukan padu memusnahkan batu ke, lantak korang la. Aura ilmu ni warna biru. Bawah ni pak cik letak gambar cara camne nak mengasah.

Tapi ada yang menyerang musuh hanya dengan isyarat tangan je. Kiranya dalam hati korang baca ayat tu, then korang niatkan sebuah pedang terbentuk di tangan kanan korang, then korang buat isyarat macam korang libas pedang samurai jepun. Bese orang yang kena akan muntah darah .. wek wek wek… da tu tengok da lembik tu, korang sentuh la ngan tangan kiri korang tu.

Cuma untuk penyembuhan ni, pak cik tak berapa pasti, nanti ler ye pak cik cari … Post ni pun pak cik tulis kol 3 pagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
0saves
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)