Kelebihan Asma Husna Ya Hayy Ya Qayyum

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ni kat UPNM ada majlis pemilihan MPP. Kalo kat UM tu, calon siap kena culik, kena gaduh sebab nak rebut kerusi untuk mentadbir, kat UPNM, len benor cite dia, MPP hambar, takde apa pun, undi pun kena suruh, kalo tak nanti kena angkat balak. Bila ada calon bagi manifestasi, buat-buat cam tak nampak je..

Pak cik senang je mana yang pak cik pangkah, yang pak cik kenal, pak cik pangkah la, kalo tak, tak la.

Hahaha, melalut apa pak cik ni. Hari ni pak cik nak terangkan mengenai kelebihan asma husna Ya Hayy Ya Qayum.  Kalo selalu amal ayat ni, korang jangan terkejut kalo korang boleh angkat balak cam angkat botol susu. Nanti da lepas angkat balak tu, boleh la korang buat rumah..

  

Tatacara pengamalan? takde, just teruskan beramal je dengan asma ni. Lama lama merasa la sendiri. Huhuhu…

Oklah, hari ni pendek je sebab pak cik nak pergi ngundi. Salam sayang dari pak cik..

P/S = Askar hari2 angkat balak, nak tercabut rasanya angkat balak tu sorang sorang, pastu kena bawak berlari lak tu.. Siot tol…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
0saves
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)