Ilmu Penghancur Musuh

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini kita akan berkongsi satu lagi keilmuan ilmu penghancur musuh. Ya, mari kita hancurkan musuh kita. Tapi baik hancurkan musuh2 yang zalim. Khasiat2 ayat 2 al quran ni boleh je digunakan untuk buat jahat, tapi takut ia akan menjadi satu ujian dari ALLAH. Bahaya nya bila tersesat ni.

Dek kerana ramai yang dizalimi di saban hari ni, jadi moleklah kita ketahui seberapa banyak ilmu penghancur musuh ni. Biar lebur, biar lunyai, biar bersepai siapa yang berbuat onar ni

Senang je, cam biasa, korang kena tau sapa nama penzalim tu beserta nama ibu dia…Kemudian korang tulis kan ayat Yassin “Inna Ma Amruhu Iza…” tu beserta nama dia berbin atau bintikan pada ibu dia atas kain,

Kemudian korang hempap kain tu atas satu batu yang besar. Nanti, orang yang dimaksudkan akan berada dalam satu keadaan yang dipanggil hidup segan mati tak mau..

Camne nak tarik balik ilmu ni… Errr… pak cik pun tak tau…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)