Ilmu Pengasih Jabat Tangan

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Sekarang da masuk da Ramadhan yang ke 4 kan? Ke 5? Aii confuse ni, tak kesah la, kiranya dalam 10 hari terawal ramadhan ni, jadi, camne ngan korang nye puasa? Ok tak? ke da ada orang sedut air guna paip getah? hehehe

Lo ni, pak cik nampak ramai yang tanya pak cik pasal ilmu pengasih, pasal nak tambahkan cinta pada suami pada kekasih, nak rampas balik kekasih dan sebagainya. Pak cik faham, fitrah manusia memang camtu. Setakat ni yang pak cik tau, da 2 orang yang contact pak cik akhirnya da bersatu balik da… SO, diorang boleh buktikan yang diorang boleh, korang pun mesti boleh.

Jadi, hari ni pak cik nak perkayakan lagi keilmuan pengasih ni, kita namakan sebagai Ilmu pengasih Jabat Tangan. Senang je, salam je, pastu activekan ilmu pengasihnya da jadi da..

Caranya begini :-

BISMILLAAHIRRAKHMAANIRRAKHIIM.
FAJA ‘ALAHUM KA-ASFIM MA’ KUUL….(dibaca 3x), ALLAH KINASIHAN… (dibaca 1x)

Caranya :
baca bacaan di atas dengan menahan nafas kemudian tiupkanlah pada telapak tangan kita 3x

Bergantung la pada niat kita, sama ada untuk kawan2 ke, musuh2 ke, ataupun suami isteri ke. Jadi, gunakan sebaiknya.. Terima kasih kepada Ilmukesaktian.blogspot atas penerangan dan ilmu ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)