Kelebihan Ayat 14 Surah Al Mulk

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Camne pose korang nie? Masih penuh? Belum berlubang?.. Bagi wanita pak cik faham, bagi lelaki pak cik tak paham lagi kalo ada yang goreng ikan masin pukul 12 tengahari. Ok, hari ni pak cik nak berkongsi la dengan korang ilmu batin yang boleh korang amal. Ilmu ni pak cik amik je, gile ko, takkan pak cik nak reka.. Pak cik umor baru 22.

Mungkin ada antara kita yang dah tahu mengenai khasiat ayat 14 surah Al Mulk ni. Selalunya digunakan untuk scan. Scan diri kita, scan masa silam kita dan sebagainya. Biasanya scan umum la. Cuma pak cik tak berapa reti apakah tatacara khusus untuk dapatkan scan tu.

Kat bawah ni pak cik listkan beberapa kelebihan ayat 14 surah Al Mulk

  
  • Jauh dari seksa kubur jika dibaca ayat 14 dan 15 surah Al Mulk
  • Boleh mengetahui apakah kelebihan diri sendiri
  • Baca 2012 kali untuk menolak bala
  • Dipandang hebat dan berwibawa
  • Untuk mengetahui perilaku seseorang, pencuri sihir dan sebagainya, solat hajat, baca ayat tersebut 9 kali beserta niat dan tidur ke arah lambung kanan.

Jadi, apakah tatacaranya? Pak cik tak berapa pasti. Tapi eloklah sekiranya dibuat zikir harian, masukkan ye dalam koleksi zikir korang. Insya ALLAH. Mudahan ALLAH senang kan hidup kita nak bayar hutang taiko tai, agar dapat dilindungi daripada lidah penipu yang berbelit2 dan sebagainya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
0saves
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)