Lagi Mantera Pembangkitan Besi Kursani

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Da lama pak cik tak mulakan repekan dan tahyulan pak cik kat korang. Dan korang pun terus sama ikut terjun menahyulkan diri ngan pak cik. Hehehe. TErima kasih la ye kat Kunang Hijau ni, asal chat ngan pak cik jer mesti panggil pak cik raden, satu panggilan kerabat diraja bagi orang Indonesia. Malu i tau tak. hahhaha. Dan untuk pengetahuan semua, pak cik nak gerak gi bentong, lepak sana makan kopok lekor selama 2 minggu. Jangan rindu2 kat pak cik. Nanti pak cik sedey. hahaha

Ok, hari ni marilah kita tambahkan lagi iman kita dengan menambahkan lagi ilmu kita. Dengan berilmu, ia adalah salah satu sebab kenapa setan ni takut ngan kita. Napa takut?, sebab susah ler nak kelentong pas ni. Sebagai andaian, beranikah korang untuk mengelentong 1 tambah 2 jadi 4 kepada seorang lecturer berbanding dengan seorang bayi yang tau berak kencing dalam pampers?. Semestinya korang akan mengelentong baby yang suka berak dalam pampers kan?.

Nah ni lah mantera dia. Lagi satu pak cik lagi suka mantera ni,. Pendek dan lebih best.

Sir Kursi Sir Kursani
Sir Siro Sir
Siro Sulbi Mari Naik Ke Atas Arsyi
Dengan Berkat Baginda Ali
لا إله إلا الله محمد رسول الله

Terima kasih antalhaq atas ilmu ni. Memang best wooo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)