Doa Untuk Dirindui

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Skang ni, da ramai yang kol pak cik tanya pasal ilmu ilmu pengasih ni. nasihat Pak cik baca ler 2 atau 3 kali dulu kasi faham, kalo tak faham, baru la kol pak cik ye. Dan pak cik pun nasihat kan jugak supaya buat dulu, jangan banyak sangat bersoal, nanti tak buat jugak. Emmm.. jalan depan mata dah, cuma tak nak dengan nak je.

Jadi, hari ni pak cik tambah lagi ilmu pengasih ni. Pak cik jumpa kat blog doa ayat dan zikir. Ini adalah doa untuk dirindui oleh manusia. Tak kesah la kawan2 ke, gf2 kat kampung ke, atau suami isteri. Dan tatacaranya pun cukup mudah. Hanya baca 1 kali sehari sahaja.

“Yuhibbu Nahum Kahub Billah Wallazi Na Amanu Asyaddu Hubba Lillah Zuyyi Linnasi Hubbusyh Shahwati Minannisai Wal Bani Nawal Qanar Tiril Muqantharah”

Ayat dari surah An Nisa

Ingat, nak beramal adalah cabarannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)