Ilmu Pengasih Menggunakan Mata

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Sejak seminggu kebelakangan ni, ternyata terlalu ramai orang yang bertanyakan pada pak cik mengenai ilmu pengasih ni. Sampai naik pening pak cik. Tapi pak cik paham, memang cinta membuatkan korang boleh jadi giler, dan akhirnya yang jadi giler adalah pak cik sebab nak kena jawab satu2 soalan yang di sms.

Nasihat pak cik, baca dan fahami dahulu, kemudian buat, bila dah buat baru kita tanya balik apa salah kita, kalo nak lebih bagus, marilah jumpa pak cik depan2 kol dulu baru leh set masa ngan tempat, penat pak cik nak menjawabnya, sebab pak cik kerja. Dan diharap korang jangan lah sms ataupun kol pak cik waktu kerja, sian kat pak cik kena marah ngan bos.

Ok, disebabkan permintaan terhadap ilmu mahabbah ni terlalu tinggi, sampai pada satu tahap, meter pun sampai merah siap letak meter baru, jadi pak cik pun tambah lah lagi perbendaharaan ilmu pengasih ni. Semoga korang semua yang ingin mencari jodoh tu cepat2 dipermudahkan dan bertemu dengan bakal2 suami atau isteri korang.

Kali ini pak cik nak menerangkan mengenai keilmuan ilmu pengasih menggunakan mata. Kalo da gunakan mata, confirm la mesti selalu berjumpa, dan TIDAK BOLEH dilakukan kalo tak berjumpa :-

lmu ini digunakan tanpa puasa atau lelaku yang lain, Ianya hanya
menggunakan mata untuk memikat orang yang dituju. Ayatnya
harus di amal dahulu sebelum dicuba.
“ Allahuma alif baini wabaina Adam wa Hawa.” di baca 3kali

Ayat diatas ini dibaca dalam h ati dan lidah diletak ke atas lelangit
sambil merenung mata mangsa, Lepastu tegur si mangsa dengan lemah
lembut, Khabarnya bila diamal ayat ini pastu di cuba si mangsa boleh la
jatuh cinta pada si pemakai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)