Ilmu Kaf Tiga

Bismillahirrahmanirrahim

huruf kaf

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Pertamanya pak cik nak mintak maaf kepada mereka yang kol pak cik tapi tak dapat pak cik nak tolong. AKhirnya zaman  sebuk pak cik da abis. Mungkin pada masa akan datang kot baru sibuk.

Jadi, hari ni pak cik nak berkongsi dengan korang sebuah amalan yang dinamakan sebagai Ilmu Kaf Tiga. Ilmu ini pak cik ambil dari website www.wongalus.wordpress.com. Ianya diijazahkan oleh AsSyeikh dari Kalimantan Selatan.

Gunanya ilmu ni sangat mudah bagi pak cik. Ia mampu menjadi asbab kpada perlindungan daripada serangan jin dan manusia. Sekiranya ada orang yang dah merancang untuk menjatuhkan korang seperti menyadung kaki korang dari belakang, ataupun meletakkan berpuluh puluh kulit pisang kat lantai pun korang pasti akan dapat elak.

  

Dalam erti kata lain, ianya adalah satu alternatif yang bagus dalam memohon keredhooan dan perlindungan dari ALLAH. Jadi dibawah inilah tatacara amalan ilmu kaf tiga dilakukan .

  1. Bacaan :-  Asyhadu Kaf Kaf Ilaa Nuuhin Kaf
  2. AMbil wuduk dan bacakan sebnyak tiga kali. Selagi wuduk tak batal, insya ALLAH terlindung dari perbuatan terkutuk manusia

Selamat mencuba yo :) … Sekiranya korang ada masalah, emel je kat pak cik nanti pak cik jawab.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
0saves
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

About tenteraangin

Pak cik cuma orang biasa... :)