Ilmu Mahabbah Archive

4

Amalan Menawan Hati Suami

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini pak cik nak berkongsi dengan korang semua sebuah amalan untuk menawan hati suami. Khusus kepada isteri-isteri yang mempunyai suami yang jenis pemarah, atau yang jenis cerewet.

Read the rest of this entry »

9

Ilmu Pengasih Ros Asmara

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik  mulakan post. Alhamdulillah, segala puji dan syukur kita panjatkan pada ALLAH SWT atas nikmat Islam dan nikmat kehidupan yang masih diberikan kepada kita. Camne , korang hari ni ? Sihat ? Da makan ? Kucing kat rumah da bagi makan ? Pak cik kat sini alhamdulillah, sehat, masih buncit dan memakai seluar bersaiz pinggang 38.

Read the rest of this entry »

0

Amalan Pelembut Hati Daripada Amirul Fahmi

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, kita bertuah kerana ada seorang mamat kacak dalam facebook pak cik berkongsi ilmu dengan kita semua. Nama Amirul Fahmi diberi, sedap nama tu. Kalo letak dalam teh ni, boleh kencing manis orang yang minum teh rendam dengan nama amirul fahmi. Kalo nak kontek brader kacak ni, silakan klik facebook beliau.

https://www.facebook.com/fahmimirul

Dibawah ini adalah ilmu yang dikongsikan oleh beliau. :-

Read the rest of this entry »

12

Amalan Agar Si Dia Terkenang Siang Dan Malam

Bismillahirrahmanirrahim

suami-isteri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Lama tak post yo. Mungkin pak cik sejak kebelakangan ni melayan Rembau Most Wanted yaw. So jgn terkejut kalo setiap ayat pak cik berakhir dengan perkatan “yaw”, yaw. Dah lama juga pak cik tak menambah koleksi ilmu mahabbah dalam blog pak cik. Jadi hari ni pak cik nak share dengan korang koleksi supaya si dia akan terkonang konang kat engkorang ok. Sesuai utk orang yg da kawin, ataupun da bertunang. Couple cinta muka buku maaf. ini ilmu untuk kahwin saja. Bukan stok geli geli.

Kenapa perlunya mengamalkan amalan ini ?. Mudah sahaja. Supaya sentiasa berkekalan kasih sayang tak kira macam mana pun. Misalan kalo korang berjauhan. Mungkin si lelaki bekerja di Nebraska, manakala si isteri pula kampungnya di Zamboanga, jadi, dengan melakukan amalan ini, si lelaki ataupun si perempuan akan sentiasa terkenang kenang dengan pasangan masing2. Sekiranya begini, maka gejala curang mungkin mampu dikurangkan.

Malahan, amalan ini boleh diamalkan sekiranya pasangan rumah tangga bergaduh sakan. Pada masa ini, mungkin si isteri tiba2 dikurniakan kekuatan luar biasa yang mampu mengangkat tong gas seberat 15 kilo ke arah si suami. Manakala si suami pula mungkin juga mempunyai nafas-nafas naga sakti untuk menghembus api kemarahan ke arah anak bini sampai anak lari panjat pokok rambutan , bini lari menyorok kat tempat tong gas.

Jika anda adalah orang yang berhadapan dengan masalah-masalah begini, maka amalan ini adalah sesuai untuk anda semua. Amalan ini pak cik ambil daripada koleksi sifuli.

Jom layan website dia disini :- http://doaayatdanzikir.wordpress.com

Amalkan ayat-ayat dibawah :-

  1. Al-Baqarah:165
  2. Ali-Imran:14

Sebelum membaca ayat2 alquran tersebut haruslah diniatkan kepada orang yang ingin dituju :

“Ku niatkan membaca petikan surah Al-Baqarah ayat 165 dan surat Ali-Imran ayat 14 ini supaya suamiku “Si polan bin Si polan” cinta-kasih-sayang dan rindu pada ku kerana Allah Ta’ala. Baca 10 kali selepas solat suboh dan maghrib”

Perkataan “suamiku” boleh ditukar mengikut kesesuaian.

4

Amalan Untuk Mengubati Penyakit Rindu

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Dikesempatan ini pak cik ingin mengungkapkan selamat hari kemerdekaan negara Malaysia kepada semua rakyat Malaysia dan semua pembaca blog pak cik. Korang pergi ke ambang merdeka ?. Pergilah nanti korang boleh pegi sesah budak2 yang beromen kat Dataran Merdeka tu. Kurang sikit maksiat malam ni ye tak.

Jadi, hari ini pak cik nak berkongsi dengan korang semua sebuah amalan untuk mengubati penyakit rindu. Amalan ini diambil dari buku tulisan Ustaz Harun Din iaitu Merawat Penyakit Rohani.

Punca Sakit Rindu

Benda gini tak yah terangkan pun tak pe rasanya. Biasanya orang yang sakit rindu ni adalah disebabkan perpisahan secara tiba tiba. Esok couple lusa putus. Da la baru upload video kat utube. Malu boh. Tak pun mungkin disebabkan kematian orang yang tersayang. Kesian ye. Teringat2. Kadang2 tu bilik si arwah sengaja dibiarkan kekal begitu demi menyimpan memori arwah bersama orang yang masih hidup.

Kesan Sakit Rindu

Setiap penyakit mestilah ada kesannya ye tak  ? Biasanya orang yang sakit rindu ni kadang2 sampai demam demam pun ada. Itulah sampai wujud perumpamaan makan tak kenyang tidur tak lena mandi tak basah berak tak keluar. Malahan kesan nya boleh mendatangkan mudarat yang kritikal. Orang yang sakit rindu ni kadang2 diorang ni suka menimbulkan kemarahan orang lain, suka menyendiri, murung, jerit2 macam metalicca. Dan paling teruk dan paling ingin dihindarkan adalah orang tersebut akan bunuh diri.

Amalan mengubati sakit Rindu

  1. Bacakan surah Al Fatihah
  2. Bacakan selawat Tafrijiyyah

  1. Bacakan surah Al Qasas ayat 85

Bacaan ni semua harus dibaca pada ubun ubun orang yang sakit, pada air dan pada pakaian orang yang dirindui pesakit. Air yang dibaca ayat tersebut haruslah dibuat minum dan mandi tiga petang berturut2 sebelum maghrib.

5

Amalan Agar Cepat Dipinang

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Apa khabar semua hari ini ?. Diharap korang sihat sihat belaka ya. Hari ni hari Selasa. Jauh lagi boh nak sampai hari jumaat. Pergh..kenapa terasa sekejap sangat sabtu ahad. Kan bagus kalo seminggu cuma ada sabtu ahad. Hehehehe.

Jadi, hari ni pak cik nak berkongsi dengan korang sebuah amalan agar cepat dipinang. Haaa… baguih naa… Seronok bagi mereka orang perempuan yang dok pelik awat tak dak orang datang masuk rumah bawak tepak sirih berisi iphone 5.

Jadi, dengan amalan ni, moga moga dapatlah membantu mereka mereka ini dalam mendapatkan pasangan yang dihajatkan yo. Ingat, bila memilih pasangan tu, Nabi SAW telah menetapkan empat perkara dan baginda menekankan supaya mereka yang beragama diambil menjadi pasangan. Malah baginda SAW juga menasihatkan kita semua agar mengambil pasangan yang sekufu, yang bermaksud sama level dengan kita, supaya bila sudah berkahwin nanti tidak terlalu banyak konflik akan terjadi.

Jadi, dibawah ni pak cik berikan terus amalan bagaimana untuk mudah dipinang yo. Laki tak dapat nye jack. :-

  • Tuliskan surah Al Fajr pada pinggan putih dengan menggunakan zaafaran
  • Ambil sedikit air hujan untuk dilarutkan surah Al Fajr tersebut
  • Airnya digunakan sebagai pengaduan daun inai yang telah digiling.
  • Pakai inai tersebut.

Insya ALLAH, dengan sedikit usaha kita yang serba lemah ini, ALLAH akan memberi pertolongan kepada kita. Ingat selalu yo 🙂

Ud uu ni Astajib lakum (berdoalah maka AKU akan kabulkan )

0

Ilmu Pengasih Menggunakan Mata

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Sejak seminggu kebelakangan ni, ternyata terlalu ramai orang yang bertanyakan pada pak cik mengenai ilmu pengasih ni. Sampai naik pening pak cik. Tapi pak cik paham, memang cinta membuatkan korang boleh jadi giler, dan akhirnya yang jadi giler adalah pak cik sebab nak kena jawab satu2 soalan yang di sms.

Nasihat pak cik, baca dan fahami dahulu, kemudian buat, bila dah buat baru kita tanya balik apa salah kita, kalo nak lebih bagus, marilah jumpa pak cik depan2 kol dulu baru leh set masa ngan tempat, penat pak cik nak menjawabnya, sebab pak cik kerja. Dan diharap korang jangan lah sms ataupun kol pak cik waktu kerja, sian kat pak cik kena marah ngan bos.

Ok, disebabkan permintaan terhadap ilmu mahabbah ni terlalu tinggi, sampai pada satu tahap, meter pun sampai merah siap letak meter baru, jadi pak cik pun tambah lah lagi perbendaharaan ilmu pengasih ni. Semoga korang semua yang ingin mencari jodoh tu cepat2 dipermudahkan dan bertemu dengan bakal2 suami atau isteri korang.

Kali ini pak cik nak menerangkan mengenai keilmuan ilmu pengasih menggunakan mata. Kalo da gunakan mata, confirm la mesti selalu berjumpa, dan TIDAK BOLEH dilakukan kalo tak berjumpa :-

lmu ini digunakan tanpa puasa atau lelaku yang lain, Ianya hanya
menggunakan mata untuk memikat orang yang dituju. Ayatnya
harus di amal dahulu sebelum dicuba.
“ Allahuma alif baini wabaina Adam wa Hawa.” di baca 3kali

Ayat diatas ini dibaca dalam h ati dan lidah diletak ke atas lelangit
sambil merenung mata mangsa, Lepastu tegur si mangsa dengan lemah
lembut, Khabarnya bila diamal ayat ini pastu di cuba si mangsa boleh la
jatuh cinta pada si pemakai.

30

Amalan Untuk Mimpi Basah

Bismillahirrahmanirrahim

Haa... Buat Apa Ngan Sabun Tu

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Haaa,.. kembang kembis hidung lelaki kalo nampak ilmu camni. Sengih sampai telinga, seriau pak cik tengok gigi kuning korang tu. Haa, tutup sikit gigi tu.

Ada dalam kalangan korang bertanya camne nak mimpi basah. Pergh.. gila ah. Ni mesti golongan bujang ni. Asyik terbayang je sampai korang tidur pun tapi adik korang tegak mencokeng.

Jadi, ini adalah cara bagaimana untuk korang mimpi berjunub dengan perempuan yang korang maksudkan tu. Bagi pak cik ilmu ni bagus untuk mereka suami isteri yang berkahwin dan duduk jauh2.

Tapi kepada mereka yang nak test, pak cik tak halang. Boleh la korang mimpi Wawa Zainal tiap2 malam. Jangan wat masa pose ye. Kang pak cik suh korang ganti 100 hari kang.

Tepat jam kol 12 malam ikut jam setempat, tak yah korang rigid sangat nak ikut jam tv3 la, jam menara condong teluk intan la, jam member korang la sebab jam diorang mahal, tak perlu, ikut uruf adat je. Korang mandi keramas.

Lepas mandi keramas terus tidur, jangan bukak blog pak cik lak sebab tak hafal mantera. Tak chick hot la kalo tak hapal.

 

“Niat Insun Ngerowaake Sedulur Papat Lima, Pancer Enem, Nyawa Pitu Sukma Raga Tak Kongkar Manunggala Marang Jabang Bayine…
( Nama Wanitanya Tersebut Lengkap ) Ketemu Turu Karo Aku.”
Lalu Tepuk Bantal 7 kali Lalu balik Bantal Tersebut Dan Tidurlah Segera.

15

Ilmu Menghapuskan Cinta Berahi

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, masih ada kesempatan untuk pak cik menulis blog. Dan yang bestnya, akhirnya pak cik terjumpa jugak kitab pati rahsia… Memang sangat YAY!!!!!.. ADa satu site tu jual sampai RM 150. Pergh.. tak beragak. Hasil pengorekan pak cik kat internet, jumpa jugak kitab pati rahsia.. Oyeah, oyeah oyeah.

Hari ni, pak cik nak membincangkan sebuah teknik untuk menghapuskan cinta berahi. Memang cinta berahi ni sangat mengasyikkan. Dan sangat menyakitkan. Sapa yang frust tertonggeng tu, confirm gigit bantal sampai keluar kekabu, makan kadang2 tersuap kat hidung, jalan pun kaki seret sampai punyalah malas nak angkat sebab frust.

Jadi, inilah dia, sebuah teknik untuk melenyapkan api cinta berahi engkorang yang frust tu. Takde lagi alasan, saya tak leh lupakan dia, dia lah cinta sejati saya, kalo dia disumpah kasut, saya rela jadi tapaknya. Jangan mengada2, kang lastik pakai getah kang.

Pertamanya, korang haruslah menulis ayat kat bawah ni dekat atas pinggan putih. Korang kena buat tiga set ya. Dan korang kena minum ketiga tiga set tulisan yang korang tulis atas pinggan yang dileburkan dengan air kosong tu pada waktu pagi. AMalan ni pulak korang kena lakukan 3 hari pada waktu pagi dalam waktu yang berturut2. Tak le selang2 yer..

Ni lah ayat yang korang kena tulis.

Klik Sini Untuk Bantu Pak Cik Bayar Kos Blog Ini Klik Sini