Ilmu Perlindungan Ghaib Archive

1

Mengubati Ain (Penyakit Mata)

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, kita masih sihat, masih sado, perut pun masih 6 ketul. Kalo seketul pun apa salahnya, maknanya kita sangat bahagia. Makan melimpah ruah sampai ke perut. Perut lak penuh sampai berkocak2 air dalam tu.

Read the rest of this entry »

6

Senjata Tidak Berkesan

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini pak cik nak berkongsi dengan korang sebuah amalan supaya senjata musuh yang dipegang tak berkesan. Amalan ini bagus untuk diamalkan supaya musuh yang berlagak dengan senjatanya tidak akan berani untuk menyerang dan tetiba kecut telur nya. Jadi, macam biasalah, korang terpaksa melayan cerita mengarut pak cik lagi sekali. Ni lah kerja pak cik skang ni. Asyik nak mengarut je.  Heheheheh.

Read the rest of this entry »

19

Asma Perisai

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, selesai sudah kita menyempurnakan ibadah korban pada waktu semalam. Insya ALLAH jika ada antara korang yang mempunyai rezeki lebih, nanti boleh la wat korban untuk diri sendiri. Jadi, hari ini pak cik ingin mengarut dengan sebuah cerita dongeng yang ingin pak cik kaitkan dengan keilmuan hari ini iaitu asma perisai.

Read the rest of this entry »

0

Amalan Melepaskan Diri Daripada Jel

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Selamat hari isnin pak cik ucapkan dan selamat bekerja juga pak cik ucapkan. Hari ini pak cik nak berkongsi dengan korang semua sebuah amalan untuk dilepaskan daripada Jel polis atau apa2 jel sekalipun. Ilmu ni bukanlah ilmu magic yang membuatkan tubuh korang boleh melentur dan mengecut sampai boleh lalu celah2 jeriji besi jel, namun ianya lebih kepada mudahnya urusan untuk korang keluar daripada jel.

Read the rest of this entry »

3

Amalan Pengabur Mata

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini pak cik nak berkongsi pengalaman mengenai amalan pengabur mata. Amalan ini digunakan untuk mengaburkan mata pihak lawan supaya kita dapat melarikan diri daripada musuh. Amalan ini nampak macam tak berguna di waktu senang ni, namun bila saat2 kesusahan, ia adalah amalan dan ilmu yang amat berguna untuk melarikan diri.

Read the rest of this entry »

0

Doa Penyakit Marah

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini pak cik nak mengupas topik berkenaan dengan penyakit marah. Sapa yang tidak marah ye tak ? Semua manusia mempunyai rasa marah. Hatta seekor kucing pun pandai marah jika anda suka bermain perutnya lalu dibalas dengan cakaran yang mencengkam ke dalam daging kita. Ya, kita boleh marah, namun kita tak boleh terlalu marah kerana marah itu api dan api itu adalah permainan setan.

Read the rest of this entry »

30

Ilmu Kebal Melalui Ayat Hisni

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Sedar tak sedar, raya semakin menghampiri. Pak cik tak tau samada nak gembira ke tidak. Gembira pasal boleh makan siang hari balikkah? Atau mahu bersedih meninggalkan Ramadhan. Namun, setelah membaca semula mengenai cerita Rasulullah SAW menyambut hari Raya Aidilfitri, maka pak cik pun haruslah bergembira pada hari Raya dengan membeli sedikit baju-baju raya baru.

Read the rest of this entry »

0

Amalan Pendinding Sihir dan Racun

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, kita haruslah bersyukur kerana masih lagi hidup di dunia, dan sempat berbuka puasa bersama keluarga. Dikesempatan ini jua pak cik ingin menyeru kepada semua pembaca blog pak cik agar mensedekahkan al-Fatihah kepada mangsa tragedi MH17 yang hangat diperkatakan. Ingin pak cik ingatkan agar tidaklah perlu kita menyebarkan berbagai-bagai spekulasi demi menjaga hati dan perasaan keluarga dan rakan-rakan mangsa yang terlibat.

Read the rest of this entry »

12

Doa Mengembalikan Barang Yang Hilang

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, tak sangka ramadhan da nak dekat masuk pertengahan bulan da. Sedar tak sedar, masih ramai lagi yang tak memanfaatkan madrasah Ramadhan ni. Sama la dengan pak cik. Insya ALLAH, tahun ni pasti akan lebih baik dari ramadhan sebelumnya. Jadi, kepada mereka yang masih belum bermula, masih belum terlambat. Tiada istilah terlambat dalam memulakan sesuatu yang baik. Insya ALLAH amiiin.

Read the rest of this entry »

Klik Sini Untuk Bantu Pak Cik Bayar Kos Blog Ini Klik Sini