Ilmu Serangan Ghaib Archive

18

Amalan Pembisa Pukulan

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Hari ini pak cik nak berkongsi satu amalan pembisa pukulan yang boleh korang gunakan sebagai pertahanan diri sendiri. Sebelum pak cik beritahu amalan pembisa pukulan ini, sudi sudikanlah mendengar cerita bohong pak cik ni. Dengarlah sebagai hiburan senda loka dan ambillah tatacara amalan tersebut untuk kegunaan diri sendiri.

Di dalam sebuah kampung, terdapat seorang lelaki yang lembik, memakai kaca mata. Dia terlalu lembik sehingga duduk pun malas. Sekiranya dia ditumbuk manja oleh rakan rakan perempuan pasti akan membuatkan dia pengsan beberapa jam dek kesakitan yang tak terperi.

Read the rest of this entry »

4

Amalan Menakutkan Musuh

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Alhamdulillah, korang masih bernafas lagi tak ?. Mesti la kan ?. Kalo tak camne korang nak baca post pak cik kali ni. Hehhehee. Jadi, sentiasalah kita bersyukur kerana mereka yang bersyukur, ALLAH janji akan sentiasa menambahkan nikmat kepada hamba yang sentiasa bersyukur. Syukurla selalu yo.

Hari ni pak cik nak berkongsi dengan korang sebuah amalan bagaimana untuk menakutkan musuh engkorang. Musuh engkorang ni datang dalam berbagai bagai bentuk. Mungkin korang rasa bantal korang keras pun, korang da boleh anggap musuh ye tak ? Ataupun mungkin korang tak puas hati dengan mak cik jual sayur bagi korang duit koyak, terus korang declare musuh.

Setakat tercalit sikit perasaan sakit hati tu, takkan la sampai nak declare sebagai musuh ye tak ?.. Len la diorang memberikan tekanan mental kepada korang saban hari, sampai bagi diorang mengutuk korang seolah2 jatuh wajib bagi diorang.

Pak cik pernah menerima satu sms yang panjang lebar, sampai 3 ke 4 mesej sambungannya, berkenaan seorang pekerja stor. Mentang mentang la dia kurus keding, orang dok sebuk panggil dia mat pit. Siap selalu fitnah dia sebab barang curi. Jika ada sebarang abnormaliti yang terjadi di tempat dia bekerja, maka si Mat Pit ni la yang dipersalahkan.

Kucing berak merata, mat pit, Lampu terbakar, mat pit, pintu stor tak leh tutup rapat, pun mat pit. Bengang gak brader kita ni, lalu bertanyakan bagaimana cara untuk cukuplah menakut nakutkan dia sampai terkincit dalam seluar.

Pak cik beritahu nya, YA! kita ada caranya . DIbawah ini adalah caranya :-

  1. Letakkan apa2 yang korang anggap senjata di hadapan korang.
  2. Solat istikharah 2 rakaat
  3. Baca Ya Zal Jalaali Wal Ikraam sebanyak tujuh kali
  4. Layangkan senjata tu ibara korang tengah pukul musuh tu
  5. Iktikad dalam hati niat ini :- Ya ALLAH ya Tuhanku Engkau nampakkanlah perbuatan ku ini kepada si …………
  6. Insya ALLAH musuh akan mula berasa takut pada korang

 

 

0

Memecahkan Perisai Jin

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH, pak cik mulakan post. Keyboard pakcik masalah woo. Takleh tekan lak spacebar ni. Geram pakcik. Kalo la space bar ni manusia, da lama da pak cik belasah dia sampai lembik.

Hari ni pakcik nak berbicara mengenai amalan untuk memecahkan perisai jin. Disebabkan keyboard pakcik rosak, so, takleh nak berceloteh panjang :-

  1. Batalkan sihir dengan ayat pembatal sihir. Surah Al Hasyr, ayat 21
  2. Sampai pada perkataan “khosy yatillah”, korang buat isyarat membaling dengan nada keras dan tegas
  3. Kemudian, teruskan merukyah seperti biasa
10

Ilmu Penumbuk Maut Dari Wan Riduan

Bismillahirrahmanirrahim

Telah dibuang atas permintaan si penghantar ilmu

21

Ayat Penggerun Manusia

Bismillahirrahmanirrahim

mengubati santet, ilmu panah malaikat, mengubati sihir, menghapuskan

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Kali ini pak cik nak berkongsi dengan korang serba sedikit mengenai ayat penggerun. Dah banyak sebenarnya pak cik post kan pasal ayat penggerun ni, namun , apa yang ada ni kita kayakan, dan memberi lebih banyak pilihan kepada kita semua untuk mengamalkan mana mana yang dia suka dan dirasakan mudah bagi dia.

Untuk ayat penggerun kali ini, ianya lebih mudah daripada yang lain. Ianya hanya memerlukan untuk anda semua menulis, berbeza daripada yang lain memerlukan pengamalan, puasa dan sebagainya.

Caranya adalah :-

” Hendaklah mereka menulis diatas kertas putih perkataan Bismillahirrahmanirrahim sebanyak 625 kali dan disimpan didalam songkok sebagai azimat. ”

Jadi, silakan guna ilmu ini untuk manfaat bersama :).

7

Ilmu Tumbukan Maut Takde Ubat (Seyes Nie )

Bismillahirrahmanirrahim

Amik hengko, Dusyum Berdusyum

Amik hengko, Dusyum Berdusyum

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Sambil meng klik klik folder My Music dalam laptop pak cik ni, keluar lak lagu2 putus cinta yang pak cik suka. Lepas puas goyang kepala sampai cramp barulah ada idea sikit nak ber blog dan berkongsi ilmu dengan korang. Cek cek pesbuk, eh, ada orang yang sudi berkongsi ilmu. Korang bila lagi, mai la kongsi ilmu ka, pengalaman ka, biar orang kenal hang pa semua 🙂

Si pengepos ilmu ini adalah Wan Riduan, korang boleh cek pesbuk beliau, yang letak gambar profile naruto lagi you, ni link pesbuk dia :-

http://www.facebook.com/wan.rizuan.37

Segala pertanyaan, ajukan pada wan ni ya, sebab beliau lebih tau

  • saye nak kongsikan ilmu penunbuk maut ,,,,,,, care mangunekan ye adelah memasukkan ibu jari dan sentuh permukaan atas lidah ,dan selepas tu masukkan ibu jari ke dalam pusat kemudian pusingkan sehinge manjadi bulatan dan ayat haruslah dibace dulu

  • ayat ye ela ali zurpakar ela ali zur kahar ila ali zur hajar suta murti kabdul maud dengan berkat lailahaillah muhammaddunrasullah,,,,,,,,,,,,, tetapi barang siape yg terkene tak dapat di pulehkan

     

12

Ilmu Tumbuk Angin

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Pada kali ini pak cik akan berkongsi dengan korang sebuah keilmuan yang dinamakan ilmu tumbuk angin. Sebelum tu, camne sahur korang?. Bapa pinggan korang makan nak tahan puasa hari ni. Pak cik nasihatkan tak perlu pun makan berpinggan2 nasi, tapi pastikan korang makan benda yang manis banyak sikit. Sebab gula adalah pembekal tenaga yang terbaik ALLAH jadikan.

Sebab tu Nabi Muhammad SAW dalam hadis baginda menasihatkan supaya makan kurma. Simbolik kepada benda benda manis. Tapi jangan korang hentam gula gula hacks satu paket lak ye. Gula dalam makanan bukan gula dalam jajan tu ok.

Ok, untuk keilmuan tumbuk angin ni, ilmu ini adalah bertujuan untuk menangkap pencuri yang terlepas. Biasanya pencuri pro ni diorang sama ada mempunyai ilmu ataupun mempunyai akal yang licik. Jadi, kalo sorang tu da terkantoi tengah kopak duit tabung masjid pastu lari lak cam Watson Nyambek, memang pewai la imam nak kejar nye yob.

Jadi, sekiranya terlepas gunakan la ilmu tumbuk angin ni. Nescaya tumbukan tersebut akan kena tepat pada si pencuri tersebut 100 per sen.

Sekiranya berlaku kecurian, namun anda tidak sempat untuk mengejar pencurinya, patahkan sedikit
ranting kayu dan tuliskan huruf-huruf ini:


Kemudian, genggamlah ranting itu dan bacakan ayat di bawah:


Lalu, lakukan pukulan beberapa kali ke tanah. Insya-Allah, pencuri tersebut akan menerima pukulan
tersebut dengan izin Allah. Maka, dapatlah anda menangkapnya

31

Ilmu Pasung

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. So, ucapkan lah Alhamdulillah sebanyak yang mungkin dalam setiap hari tanda kita syukur dan sentiasa redha atas pemberian ALLAH. Mereka yang tidak melazimkan perkataan ni, akan mendidik hati korang jadi tak redha dan tak puas apa yang korang ada.

Kalo camtu camne nak bersifat qanaah kan?., Masa ni korang mulalah nak dengki member korang yang baru beli satria second hand korang tabur paku atas jalan, yang baru naik pangkat dari kuli jadi kerani pun korang tak puas hati, orang kedai silap bagi baki lebih kat member korang pun korang da mula resah.

Dah2, jangan jadi camtu ok? Jadilah seorang yang bersyukur, dan ALLAH akan mula tambahkan lagi korang punya nikmat.

Hari ni, pak cik nak kongsi lagi ngan korang satu ilmu yang dinamakan ilmu pasung. Sama je ngan versi ilmu ilmu kunci yang lain. Tapi yang ni tengok cam takde riyadhoh je, cuma penjazaman seumur hidup la. Ok kat bawah ni adalah cara dia. Terima kasih kat ilmukebatinanmelayu atas artikel ni

 

Ilmu Pasung
=========
Ilmu Pasung , panggilan gelaran kepada Ilmu yang mengunci pergerakan musush samada berhadapan mahupun penceroboh rumah kita. Bahasa mudahnya , mengunci pergerakan musuh atau pengkhianat
Ayat Ilmu Pasung
============
Bismillah……………….
Ya Haq Zat Sifat Alif
Asal Usul dari Setitik
Aku Didalam Kalimah LAM ALIF
Dengan Berkat Kalimah
ALIF LAM LAM HA’
Ayat ini dibaca sebelum keluar rumah, yang mana bermulanya bacaan ini hanya selepas sebelah kaki kanan melepasi bendul pintu, dan seterusnya habiskan bacaan selepas itu sambil berjalan keluar atau menaiki kenderaan
Petuanya, sambil membaca gengamkan ibu jari tangan kanan sambil berniat musuh terkunci pasung seperti mananya ibu jari terpasung didalam gengaman. Lepaskan ibu jari setelah hanya lengkap habis bacaan ayat pasung
18

Silat Bathin

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Ok, da banyak da topik pasal ni. Pasal silat bathin ni. Jadi, apa yang pak cik bagi ni adalah nak memperkayakan lagi dan menunjukkan betapa banyaknya ilmu ALLAH yang luas dan tak bertepi ni

1. Duduk bersila
2. Angkat kedua belah tangan ke hadapan, paras dada
(seperti orang sedang berdo’a)
3. kendurkan tangan anda.
4. mata dipejamkan dan mulut ditutup rapat.
5. baca niat ” Ya Allah, bangkitkanlah tenaga dalam dan
tenaga bathin hamba”. Ya Allah, aku minta jurus …(sebutkan
jurus yang dikehendaki)
6. Tarik nafas panjang melalui hidung dan tahan didada.
7. Ketika menarik nafas, bayangkan adanya hawa panas masuk
ketengah kedua telapak tangan, seterusnya menuju ke lengan dan
terus kedada. Apabila nafas ditahan. Wiridkan ” YA ALLAH”dan
keluarkan nafas secara perlahan-lahan melalui hidung,
dengan membayangkan adanya hawa panas keluar melalui dada,
seterusnya ke lengan dan kedua telapak tangan.
8. Disaat aliran hawa tersebut, tangan anda akan terasa
pergerakan sehingga menari-nari dan membentuk jurus yang
dikehendaki.

p/s: Pernafasan yang teratur dan konsentrasi yang tinggi
adalah diperlukan. Buat permulaan, Lakukan latihan ini selama
2 minggu berturut-turut, selama 30 minit. Semakin lama berlatih
semakin tinggi kepekaan bathin anda.

Jika berada dalam situasi terdesak, cukup niatkan sahaja
jurus yang dikehendaki, Maka jurus akan bangkit dengan
cepat dan dapat membantu dalam perlawanan.

Semoga sama2 kita akn mendapat apa yang kita cari ya 😀

Klik Sini Untuk Bantu Pak Cik Bayar Kos Blog Ini Klik Sini